jeudi 13 janvier 2011

Observatie sociologica in spital

Partea  I Tipete tratamente si basescu

Ceasul era pus la 7 si atunci a si sunat...Spitalul de Urgenta Floreasca sau cum sa razi si cand nu ai foarte mult chef...

Camera de garda consultatii medicale:

Scandal privind importanta doctorului de familie si ipocrizia pacientilor care au asteptat pana luni sa se prezinte....
din pacate fac parte dintre cei carora li s-a adresat replica geniala de altfel ,, aaa ati venit aici in loc de ala de familie va tin eu pana la 4 las ca vedeti..."

Am intrat destul de usor mai greu a fost cu iesitul 
imi spune sa ma asez pe o masa cam infecta dar in fine...doctora spune dezbracati-va si eu ma dezbrac..... dupa 10 minute realizez ca vorbea cu baiatul ala cu crampe din camera cealalta si ma imbrac la loc razand de mine

Urmaresc din camera cealalta cu niste dureri destul de mari ce are loc la usa...Eveniment mare- un doctor tanar rau intreaba daca isi poate aduce tatal pentru o recoltare ceea ce evident va produce o rascoala a celor aflati la rand...si il aduce si incepe nebunia uhhh funnn

This is the fun part:

Intra omu si de afara incep tipetele ca de ce nu respecta randul etc...reincepe atacul cu medicii de familie bine stiut si suportat indelung de cei inscrisi la coada suferintei........persoana (cam nebuna) aflata dincolo de usa jigneste asistenta la care asistenta da replica geniala ,,mergeti domne la basescu daca nu va convine"
eu cu dureri na ca omu la urgente… imi vine sa ii omor pe toti din ambele tabere ma ridic noroc ca nu ma tin picioarele :D

sotul doamnei raspunde la provocarea basesciana: ,,domne sa nu va luati de presedintele romanilor eu l-am votat chit ca nu-mi place e al meu.....daca eram in Germania nu puteati vorbi asa de presedinte..."

Apoi ma apuca o disperare si vreau sa ii zic doctorei care ma lasase ultima (datorita mamei care se bagase si ea in scandal) sa cheme garda ceva

si suna vin aia si se lasa linistea....ohhh linistea a ucis instinctul mereu criminal

Stau cam 3 minute ma bag si eu in fata sa ma ia si pe mine si zice ,,aoleuuu dvs mai lipseati sa va miscati pe aici" zic un ,,ma scuzati temator"

Ma intorc la patul meu infect... macar era albastru... In fine se pare ca metoda mea are efect intrucat ma consulta... ma ia in deradere cu medicul de familie again... in fine o apuca sa certe o alta pacienta ca de ce nu a venit la garda de duminica ca de ce ii aglomeram pe ei pe garda de luni...

Imi zice ca nu am nimic la plamani cum credeam ci ca am la rinichi...in fine ma cearta si zice ca imi ia sange si o analiza la rinichi...vine asistenta ma suge de ceva sange dar nu lesin... ma ridic plec in alta aventura

Partea II Toaleta, Laborator analize, back to doctor

Operatiunea toaleta ma rog a fost foarte comica intrucat nu aveam putere in maini era o mizerie nu va pot descrie....la un moment dat m-a apucat rasul ca nu ma descurcam dar ies ma spal pe maini nu gasesc servetele........aveam deja nervi era deja 9 si ceva... ma duc la laboratorul de analize...unde ghici ce? se tipa putin ce-i drept privind intrarea in stabiliment...cate unu evident...

Imi zice lasati analizele aici si sa plec si oricum... nu imi zice cand  sa revin astfel incat
il intreb pe un domn cu ochii mai blanzi zice juma de ora ies inchid usa na sa nu deranjez ma intorc la doctora si ca sa treaca timpu dau cateva teluri la servici...

La un moment dat reintru in cabinet si imi zice ca si-a dat seama ca am nevoie de o ecografie abdominala intrebare nu putea sa-si dea seama de prima oara? e o intrebare retorica  

Ma duc la rezultate analize si imi zice ca azi au multi ca e luni buluceala sa revin mai incolo zic....aaa tare ma duc intai la eco si revin dupa...
La eco a fost chiar ok repede si bine... iau si rezultatele ma intorc la doamna doctor...aici incepe frumusetea o astept cu durerile de rigoare fara injectie de calmare nimik in curent o ora funnn si curentul cu rinichii sunt f buni prieteni, nu?

Frumusetea e ca treceau si cu oameni in coma pe targa na m-au impresionat....na spital...ufff

Intru la asistenta si zic doamna doctor?  Vine o sa vina si variatiuni pe aceeasi tema...langa era frumusetea de ortopedie unde se tipa si iese asistenta lor si pe aceiasi idee vin doctorii...vinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Ma rog na oamenii aveau treaba sus nu cu urgente minore ca noi cum ne zic ei...vine imi vine sa o pup cand o vad ma gandesc ca se termina chinul....era deja aproape 11 ma vede si vede analizele si zice...hai totusi sa faci si o radiografie la plamani...raman socata parca era convinsa ca nu e la plamani.

Revenind la nebuna de mine... ma trimite gresit pana la urma ajung la radiologie unde stau o ora totul decurge prost incet bine ca era cald acolo...era si o capela...imi venea sa ma rog desi nu aveam nimic f grav...dar na credeam ca dorm in spital fara internare...



Totusi cel mai frumos lucru care se creeaza in spital este solidaritatea intre bolnavi...ne-am ajutat intre noi oferit locul sfatul apa am cunoscut in astea 6 ore oameni foarte frumosi pe dinauntru si sper ca si eu i-am ajutat...adica nu iti vine sa stai jos cand vezi unul mai rau ca tine... ii dai locul...

Solidaritatea asta bineinteles ca se croieste si in jurul ideii de ce nenorociti sunt guvernantiii si ce rau le fac medicilor care se razbuna pe noi...lucru total adevarat...desi unii doctori au fost super chiar si doctora asta trecand peste faptul ca imi putea da de la inceput toate analizele necesare dar na s-a razbunat pe mama si pe aia cu basescu sa o iert? poate ma mai gandesc

In final ma intorc cu radiografia vine si ea intru si imi arunca o bomba vezi daca ai vrut sa te iradiez nu ai nimic eu raman like wtf ea m-a pus.... in fine nu raspund la provocare si zic doamna dar scria acolo ca la plamanul drept (pt cei care nu stiu a umblat o viroza prin biroul in care lucrez) si ea zice eh nu mori de la asta..
Ma rog deci aveam ceva la rinichi si ceva nemortal la plamanul drept uuuu happpy...oricum tratamentul le ataca pe amandoua si ficatul na antibiotice

Pe hol vad un afis de recrutare cariere in alb in irlanda....no comment run baby run


Plec acasa bineinteles ii multumesc ajung la domiciliu la 1330

Morala povestii nu ii suparati de dimineata ca s-ar putea sa va tina ffffmult eu ramasesem ultima si cu ceilalati scandalagii desi eu eram de partea lor a medicilor dar na la cum ma durea unde era sa am duc? dar a contat  ca eram cu ei? Evident ca nu


Sper ca v-ati distrat...

 Eu





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire