jeudi 13 janvier 2011

Holbarea-sport national la romani

In ultimul timp mi se intampla frecvent sa ma enervez in public dat fiind ca sunt subiecul sau poate ar trebui sa spun obiectul holbarii vreunei doamne foarte dragute. Situatia a inceput sa ma scoata din minti si am inceput sa analizez cauzele, alea alea desi nu cred ca pot ajunge nicaieri cu rationamentul

Dupa cum se stie bunul-simt la romani e pe cale de disparitie deci as putea pelca de aici sau poate ca saracii sunt condusi de o curiozitate extrema pentru capra caprele vecinului cine naiba mai stie?

Exemplu:

Cred ca miercurea trecuta eram in metrou cu o buna prietena si povesteam ceva na...si pe scaunul de langa usa era o doamna in alb care a cascat gura de la gara de nord pana unde am coborat eu.

La inceput m-am gandit ca o fi din cazua frumusetii mele dar na nici chiar asa apoi am remarcat ca asculta cu foarte multa sete ce vorbesc si atunci am inceput sa inrautatesc povestea respectiva si sa preiau eu un rol cat mai negativ...in acelasi timp prin comunicare nonverbala am incercat sa o indepartez...m-am uitat eu urat dar na nu sunt prea fioroasa...asa ca a ascultat tot.

Problema e ca sunt tot felul de holbati d-astia care nu au ce face la ce se gandi nu au de numarat statii de metrou ceva ? Nush pe mine incepe sa ma enerveze treaba si primu cred ca va primi cateva cuvinte de incurajare

EU

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire