lundi 14 mars 2011

Ganduri pe drum(uri)

Ganduri pe drum(uri)

Azi am schimbat 3 transporturi in comun si ma uitam la oameni pe langa faptul pe care il observa toti si anume ca sunt tristi…sunt preocupati si pierduti mi se par ingandurati

Ma uit la oameni obisnuiti care se duc la servici sau duc copiii la gradinita si ma gandesc Se vede ca traiesc de pe o zi pe alta ca asteapta salariul pentru a il da pe facturi nu par sa aiba prea multe bucurii

In fine printre noi muritorii de rand a intrat in autobuz azi o fata imbracata de firma cu adidasi lacoste ochelari nush de care dar geanta calvin klein na nuasta era problema ci atitudinea ei

Statea langa usa si a trebuit sa se dea de acolo dat fiind ca nu cobora…Modul in care s-a dat cat de ofticata era si cum s-a ferit in aglomeratia aia sa nu o atinga nimeni…uneori mi se pare ca traim in lumi atat de paralele care atunci cand se intalnesc se ciocnesc

Oare de ce nu a luat un taxi daca tot era atat de greu pentru ea sa fie acolo…Toti suntem oameni…

Pe langa asta ma doare un lucru rau tristetea batranilor nostri…cand vezi batranii din alte tari cum se plimba si se ocupa de ei la banii pe care ii au…era un batran azi lanag mine era asa trist

Oare cat mai suportam lucrurile asa? Un sistem corupt defect urat care ne fura tot

Aaa mai am o curiozitate fetele alea la 20 de ani cum au facut masinile alea super scumpe ? De fapt cu putine exceptii cred ca stiu cum au facut majoritatea…Asta in timp ce alti oameni....

2 commentaires:

  1. Da si eu ma gandeam zilele astea (observand de acesta data oamenii din metrou) ca batranii nostri(de fapt adultii sau cei la varsta a 2a, nu doar a3a)arata rau, daramanti, coplesiti, apasati si poate resemnati. Si ma intrebam de ce nu avem domni distinsi, dichisiti, care sa mearga drepti si sa miroasa a parfum. Cum am ajuns aici?

    RépondreSupprimer
  2. Am ajuns pentru ca ne-am lasat umiliti si manipulati de ,,cei de sus" ms pt comment

    RépondreSupprimer