lundi 7 mars 2011

Aerul

NU stiu care element e mai important de fapt toate creeaza echilibrul...apa...aer...pamant...foc

De o luna visez in fiecare seara ca inot pentru mine apa e tot sunt apa in suflet corp si minte cea mai frumoasa perioda din an e aia in care pot sa inot...sunt si zodie de apa cu ascendent in zodie de apa

Se spune ca apa vindeca sufletul de aceea baile te fac sa te simti ca nou apa inseamna si renastere conform crestinatatii deci nevoia de a inota poate insemna si nevoia de a renaste

Despre foc si pamant nu scriu nimic ca nu am treaba cu ele :)

Aerul..... in ultimul timp am inceput sa simt pe pielea mea cum e sa-ti lipseasca aerul proaspat si curat

Dupa cum scrie prin toate ziarele...in ultimii ani oamenii care lucreaza in corporatii se imbolnavesc pentru ca nu au aer curat ci se ,,hranesc" doar cu aer trecut prin aparate de conditionat vechi si cu toti microbii aia

De aici dureri de cap si asa mai departe...asa ca uneori cand deschid geamul simt ca renasc...si respir in sfarsit...am ajuns sa traim in cutiute mici si ne multumim cu viata asta de constrangeri

Asa ca daca am apa si aer exist....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire