mercredi 23 février 2011

o lume mai periculoasa decat pare

Am descoperit acest site http://vigilantcitizen.com/
care analizeaza modul in care se incearca controlul mintii oamenilor prin mass media prin simbolurile din video muzica etc

Intial nu am crezut foaret tare apoi am urmarit cam 20 de video pe care le am ales eu de la vedete diferite gen beyonce lady gaga rihana si am gasit ca un sistem de simboluri mereu aceleasi un ochi acoperit roboti dedublare alter ego oglinzi foarte multe elemente din alice in tara minunilor printre care si simboluri satanice explicite...trebuie sa aveti rabdare sa cititi dar merita...doar ca la final ramai cu un sentiment usor neplacut

ideea de baza este ca aceste vedete sunt folosite de capii caselor de productie in cadrul unui program numit MK ULTRA care s-a lansat in anii 70 si presupune mind control prin droguri abuzuri sexuale prin crearea de traume respectiva pers isi formeaza un alter ego

Cea mai interesanta analiza este cea a premiilor MTV din 2009

Cautati simbolurile sunt mereu aceleasi in toate video...acum stiu de ce niciodata nu ma pot uita la video cu nebuna de lady gaga pur si simplu imi transmite o stare negativa fara sa imi explic de ce

Curios nu?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire